חווית קניה לא טובה שעשיתי - אמפוריו רהיטים

קוראים יקרים שלי ,
בתקופה הנוכחית אנו צריכים כצרכנים להיזהר מאוד בעסקאות הצרכניות שאנחנו מבצעים וכשמדובר בענף הרהיטים עלינו להיזהר שבעתיים!!
אני רוצה לספר לכם על חווית קניה לא טובה שהייתה לי מחנות אמפוריו רהיטים (להבנתי נקראים גם דרים דיזיין) מרחוב הרצל 63 בתל אביב.
אני לא אעייף אתכם בפרטים אלא רק אספר שרכשתי ביחד עם אשתי סלון וגם שולחן לסלון , הסלון הגיעה באיכות שממש לא היייתה לרוחנו ומעבר לכך השולחן הגיע שבור לגמרי ( לטענת המוביל בגלל תאונה שעשה בדרך) והובטח לנו שולחן סלון חדש שעד היום כבר כמעט שנה - לא הגיע .
תבענו בבית משפט, היה משפט- הם לא טרחו אפילו להופיע ונפסק לטובתי סכום כסף שעדיין לא הועבר אליי ואני אצטרך לנסות להשיג את הכסף בהוצאה לפועל.

בשורה התחתונה אני מאוכזב , מאוכזב מהשירות ומחווית הקנייה הלא טובה.

תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. היום קוראים לעצמם מרכז הרהיטים. גם אני התאכזבתי מאוד. הזמנתי סלון, שילמתי להם אלפי שקלים. עדיין לא קיבלתי את הסחורה. כשאני מתקשרת הם לא אומרים לי מתי אקבל. את הכסף לא החזירו לי כמובן.

      מחק
  2. אצלי הם חגגו בכרטיס האשראי במלון מכוני יופי והופעה ולא סיפקו סחורה

    השבמחק
  3. יש קבוצת וואטספ של עשרות נפגעים ממשפחת עדרי סימון ועידן
    אימפורים ,דרים דזיין , מרכז הרהיטים
    הרצל 63
    הוצאה לפועל גם עשרות תיקים אפילו לא באים
    סימון היה בפשיטת רגל והפסיקו לו את הפשיטה מיוני 2016
    עידן כרגע מנסה גם להוציא פשיטת רגל
    בנתיים עידן הבן ממשיך למכור רהיטים לקחת כסף וגם להרבה אנשים לא לספק
    רק להבין אסור לעידן למכור רהיטים הוא בהליך של פשיטה
    אז אני לא יקנה שם ואתם??????
    דברו איתי אקשר אותכם לרשיות 050-4442318

    השבמחק
  4. התקבלה תגובה לרשומה "מרכז הרהיטים או דרים דיזיין או אימפוריו הרצל 63 תל אביב רימו אותי" בבלוג שלך
    כותרת התגובה: מרכז הרהיטים הונאה
    שם המגיב: ציונה ושלמה
    שעת התגובה: 03/01/2018 18:36:41
    תוכן התגובה: יש להט שם נוסף - אומנות העץ.ציונה היתה בחנות והזמינה ספריה ומזנון.סיימון לחץ על תשלום במזומן.ציונה שלמה במזומן 1000 ש"ח.סיימון דרש עוד,ציונה סרבה.העסקה היתה בסכום של 6000 ש"ח.ושלמנו 5000 ש"ח נוספים בכרטיס אשראי בשישה תשלומים.הקבלה היתה מדרים דיזיין וההזמנה ממרכז הרהיטים.התשלום נעשה ע"י גהוץ שובר ידנית.כעבור יומיים הופיע בחברת האשראי ישראכרט חיוב בסך 3000 ש"ח בפריסה של 6 תשלומים ע"י אומנות העץ. לא הבנתי כיצד אפשר לחייב רק ב3000 ש ,חיוב של 5000 ש"ח,אך המתנתי לבאות.כעבור יומיים התקשר סיימון ואמר כי יש לי בעיית מסגרת,ולכן הצליחו לחייב רק ב 3000 ש"ח.למותר לציין כי מעולם לא היתה,ואין לי בעיית מסגרת בכרטיסי האשראי שלי.אשרתי לו לחייבני ב 2000 ש"ח בכרטיס אשראי של לאומי קארד.כעבור יומיים הופיעו שני חיובי ארנונה של עיריית תל אביב 3000 ש"ח בישראכרט ו 2000 ש"ח בלאומי קארד.שני החיובים היו בעסקת קרדיט.התקשרתי לעיריית תל אביב,נעניתי באדיבות,ונעשתה בדיקה.בסיומה נאמר לי שחיוב הארנונה על שם אחד בשם דוד,שכנראה קשור לעידן ולסיימון.נאמר לי שהעירייה אינה יכולה לבטל את התשלום ועלי לפנות לחברות האשראי,וכך עשיתי.ראשית בטלתי את כרטיס האשראי מידית.אח"כ דרשתי לבטל את העסקה ,שבוטלה,אם כי עד היום לא נסגרה סופית.התקשרתי לישראכרט ובטלתי מידית את כרטיס האשראי.היחס בישראכרט היה פגום.הועברתי למספר אנשים.נהלתי שיג ושיח של יותר משעה.בסיומו הגעתי למסקנה שישראכרט מעדיפים להגן על אנשי ההונאה.קבלתי תשובות הזויות,כמו איך נדע שדבריך נכונים?זאת ביודעם כי אילי שום קשרי ארנונה עם עיריית תלאביב,ומגורי רחוקים מתל אביב.הם גם הסבירו שמותר להשתמש בפרטי כרטיסי לתשלום לגורם שלישית.התעקשתי על בטול.חזרו אלי רק אחרי 3 ימים,ובטלו.
    -לקריאת התגובה-

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אנחנו נפלנו בעוקץ שלהם, קנינו ספה שעד היום לא הגיעה. יש מה לעשות ?

      מחק
  5. הלואו! אנשים!
    איך נותנים לדבר כזה לקרות???
    אנחנו גם מצטרפים לקהילת הנפגעים
    קנינו פינת אוכל + 7 כסאות + חדר שינה
    כמובן לא קיבלנו את הרהיטים-
    תבענו אותו ולא יצא כלום
    הם דווקא עונים בטלפון אבל לא יוצא מזה כלום!
    איפה המשטרה? בית המשפט? משרד הבטחון???????????

    השבמחק
  6. שלום,

    כמו הנכבדים האחרים גם אני שילמתי לפני כעשרה חודשים ולא קיבלתי את הסחורה מאותו סיימון, מאותה חנות "מרכז הרהיטים" בהרצל 61 ועם אותו סיפור ישן של פשיטת רגל.

    מי מכם שעדיין ממתין לכספו ומעוניין שאלחם גם בשמו, אתם מוזמנים לפנות אלי כאן.

    בברכה,

    אורי

    השבמחק
  7. אני ממליץ לך לקנות בחנות רהיטים אמירים תהיה לך חוויה טובה רהיטים איכותיים במחירים מעולים.
    חנות רהיטים אמירים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה